Frequently Asked Questions
Staat jouw vraag er niet tussen, of heb je nog steeds vragen? Neem gerust contact met ons op.
Verzending
Binnen Nederland worden bestellingen vanaf €75 gratis verzonden. Voor bestellingen die onder de €75 liggen, rekenen we een standaard verzendbijdrage van €4,95.
Voor bestellingen naar het buitenland gelden verschillende verzendkosten. De verzendkosten voor buitenlandse zendingen worden zichtbaar tijdens het afrekenen in de checkout.
Je kunt je bestelling eenvoudig volgen via de track & trace-code die je per e-mail ontvangt zodra je pakket is verzonden. Deze code kun je gebruiken om je bestelling in real-time te volgen en te zien waar het pakket zich bevindt.
Wat vervelend! Mogelijk is de e-mail met jouw Track & Trace code in je spam beland, of er staat een foutje in je e-mailadres. Neem gerust contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder! (webshop@minre.nl)
Jouw bestelling moet in dit geval eerst opnieuw gesorteerd worden. Wij adviseren je om de Track & Trace goed in de gaten te houden. Zodra er een nieuwe leverdatum bekend is, zal deze daar zichtbaar zijn.
Wanneer je op werkdagen voor 23:00 uur bestelt, wordt je pakket dezelfde dag nog verzonden. Als je op vrijdag na 23:00 uur een bestelling plaatst, wordt je pakketje op dinsdag bezorgd. Wanneer je vanuit België bestelt, bedraagt de levertijd 1-3 werkdagen.
Retouren
Het is niet mogelijk om een item om te ruilen. Mocht de maat niet naar wens zijn, kun je het item terug sturen. Voor een andere maat moet je een nieuwe order plaatsen. In de winkel is het wel mogelijk om een item kosteloos om te ruilen.
Je kunt een retour eenvoudig aanmelden via ons retourportaal. Hier kun je in een paar simpele stappen je retourlabel aanmaken en direct betalen. De retourkosten binnen Nederland bedragen €5,25 als je je retourzending zelf afgeeft bij het postkantoor.
Als je items in onze winkel hebt gekocht, kun je deze uiteraard binnen 14 dagen in de winkel omruilen of terugbrengen. Helaas is het niet mogelijk om een winkelaankoop online te retourneren.
Je kunt items die je online hebt gekocht kosteloos in de winkel retourneren. Het enige wat je nodig hebt voor het retourneren zijn de items die je wilt terugsturen én de pakbon. De doos waarin je de bestelling hebt ontvangen, hoef je niet mee te nemen.
Het is geen probleem om items uit verschillende bestellingen samen retour te sturen. Zolang beide bestellingen binnen de retourtermijn vallen kun je items uit meerdere bestellingen tegelijkertijd terugsturen.
Je hoeft hiervoor maar één van de twee bestellingen aan te melden. Vergeet de pakbonnen niet aan het pakket toe te voegen.
Mochten wij een item retour ontvangen dat niet aan de onderstaande retourvoorwaarden voldoet, dan kunnen we deze helaas niet aannemen.
- De bestelling dient in originiele verpakking geretourneerd te worden.
- Het item mag niet gedragen, gewassen, vermaakt of beschadigd zijn. De labels dienen aan het item
bevestigd te zijn. - Pas op met make-up: een item met make-up vlekken wordt niet retour genomen.
- Bestellingen die buiten het etourtermijn van 14 dagen vallen, worden niet retour genoemen.
- Er wordt geen wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.
- Sieraden en swimwear mogen vanwege de hygiëne niet geruild of geretourneerd worden.
Retouradres online orders:
Minre
Hoogendijk 2C
2952 AE Alblasserdam
Nederland
Wat vervelend dat het aanmelden van je retour niet lukt! Om een retourlabel aan te
vragen, is het belangrijk dat je de juiste gegevens van je bestelling invult.
Vul bijvoorbeeld bij het ordernummer #12345 in en bij de postcode 1234 AB. Vergeet niet om de hashtag (#) bij het ordernummer toe te voegen! Op deze manier zou het moeten lukken om een retourlabel aan te vragen.
De verwerking van retouren duurt gemiddeld drie weken. Zodra jouw retour is verwerkt, ontvang je een bevestiging per e-mail en wordt het bedrag teruggestort. Bedankt voor je geduld!