Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Klacht

Heb je een verkeerd item ontvangen, verkeerde maat, ontbreekt er een product of is het product beschadigd? Stuur het item dan nog niet retour, wij kunnen gemaakte retourkosten niet achteraf vergoeden, maar mail ons op webshop@minre.nl. Vergeet niet jouw ordernummer en foto's toe te voegen wanneer dit van toepassing is. Onze klantenservice neemt binnen 3 werkdagen contact met je op voor een passende oplossing!

Garantietermijn
Wij hechten veel waarde aan onze producten en doen ons uiterste best om ze in perfecte staat bij je te bezorgen. Toch kan het gebeuren dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat er iets anders misgaat, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij bieden 30 dagen garantie na de aankoop van het product. Als het probleem onder de garantie valt, lossen wij het kosteloos voor je op. Stuur ons een e-mail naar webshop@minre.nl en we komen zo snel mogelijk met een oplossing. Let op, er is geen garantie op schade die ontstaat na het dragen en wassen; dit is op eigen verantwoordelijkheid.

Soms loopt niet alles zoals gepland. We raden je aan om eventuele klachten eerst bij ons te melden door een e-mail te sturen. Als dit niet tot een bevredigende oplossing leidt, kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur (https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil).

Vanaf 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU ook hun klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog nergens anders in behandeling is, kun je deze via het platform van de Europese Unie indienen.